Garanti ve İade Koşulları

Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

ALDIĞIM ÜRÜNLERİ NASIL İADE YA DA DEĞİŞİM YAPABİLİRİM ?

Öncelikle iade ya da değişim yapmak istediğiniz ürünlerin iade/değişim şartlarına uygun olduğundan emin olunuz.

Etiketi, orijinal kutusu, ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları bozulmamış ve bu sebeple tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş ürünleri iade ya da değişim yapabilirsiniz.

Alt iç giyim ürünlerinde hijyen dolayısı ile iade yada değişim yapılamamaktadır.

İade etmek istediğiniz ürünün faturasını da mutlaka ürün ile birlikte bize göndermiş olmanız gerekmektedir. Kullanılmış, yıkanmış, ambalajına zarar verilmiş ürünlerin iadesi mümkün değildir. Ayrıca iade edeceğiz ürünlerin faturasının tüm nüshalarını tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Değişim işlemleri yapılacak ürünlerin yanında, tarafımızdan istediğiniz ürünleri not şeklinde; stok kodu, beden, renk ve adet seçeneklerini belirtip tarafımıza gönderim yapmanız gerekmektedir. Para iadesi olarak gönderilen ürünlerde, iade işlemi gerçekleştirildikten toplam fatura bedeli 75 TL altına düştüğünde 9 TL kargo parası kesilmektedir.

Koşulların uygun olması halinde ürün teslim tarihinden itibaren 14 (ONDÖRT) gün içerisinde ürünleri ürünün faturası ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine , anlaşmalı olduğumuz yurtiçi kargo’nun herhangi bir şubesinden

“Arma Yıldız İç Giyim Yarımburgaz Mah. Lale Sk. No:29 Küçükçekmece / İSTANBUL” adresimizi belirterek karşı ödemeli olarak yollayabilirsiniz.

PARA İADESİ YAPILACAK ÜRÜNLER TARAFIMIZA ULAŞTIKTAN SONRA 10 İŞ GÜNÜ İNCELENME SÜRESİ OLMAKTADIR. GÖNDERİLEN ÜRÜN/ÜRÜNLER İADE ŞARTLARINA UYGUN İSE, İNCELENME SÜRESİNDEN SONRA İADENİZİN HESABINIZA YANSIMA SÜRESİ; KREDİ KARTLARINDA 2-4 İŞ GÜNÜ, HESAP KARTLARINDA 7-14 İŞ GÜNÜ VE HAVALE İLE YAPILAN ÖDEMELERDE İSE 2-4 İŞ GÜNÜDÜR.

Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

Mesafeli satış sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan ürünün iade ve değişim süresi 14 (ondört) gündür.

İADE, İPTAL VE TESLİMAT KOŞULLARI

ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya faks, email veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 14 gün içinde ürün bedeli ALICI’ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır.

Kapıda Ödeme Durumunda:

Kapıda yapılan kredi kartı veya nakit ödemelerde, iade olarak fatura üzerindeki isme ait bir banka hesabına ücret iadesi yapılmaktadır.
Kapıda ödemelerde “Kapıda Ödeme Ek Hizmet Bedeli ” olarak kesilen ücret geri iade edilmemektedir.
Bütün ödeme şekillerinde olduğu gibi siparişlerdeki kargo ücreti geri iade edilmemektedir.